22 Ağustos 2009 Cumartesi

Nasıl Bilirdiniz?


Yiğit Bulut’u nasıl bilirdiniz?
Bilmek istemezdim aslında daha çok ama bildim bir şekilde maalesef. Radikal gazetesinin renksiz baskılı ekonomi sayfalarında parlak saçlı bir insan olarak bilirdim Yiğit Bulut’u. Dahası da fazlaydı ya yetmedi bu kadarı zat-a. Pek sonraları fazla saçmalayan biri olarak bildim. Aynı yayın grubunun Vatan gazetesine geçti ki saçmalayabilmek için daha uygun –popüler- bir mekandı burası. Artık daha renkli sayfalarda, parlak saçlarını daha net görebildiğimiz bir resme sahipti ve daha iri puntolu bir köşesi vardı. Peki yetti mi? Bana sorsan fazlaydı bile ama ne yazık ki ne yetti, ne de bitti. Artık kendisini bolca, dünyanın en gereksiz, evrim tartışmalarının yaşandığı yeni kanalı ve gazetesinde görüyoruz. Kendisi saçmalamak konusunda her an kendini aşma çabalarındayken, onun bizlere yaşattığı azap ne zaman biter bilemiyoruz. Evrim yok bak yemin ediyorum yok. Tümceleri ağzından çıkadursun, bu adamın tüm savunduğu şeyler için aslında ne kadar az şeye sahip olduğunu görüyoruz, gülüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.